TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg er 30 uker på vei (i mårra), og iløpet av de 1-2 siste ukene har magen begynt å se så annerledes ut. Selv føler jeg at magen min har vært forholdsvis høyt oppe hele tiden, og syns den faktisk har vært ganske fin, hehe... ;P Men nå som den liksom har "sunket" og ligger lenger ned, føler jeg meg ikke like fin gravid lenger, og i tillegg er magen egentlig mer ubehagelig også... flere??? Er jo litt tidlig at magen skal synke ennå??
Mojo med trollungen Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei er selv 31 uker på vei, ettersom jeg har forstått og lest meg til, kan den lille i magen fort snu seg rundt igjen og få magen "opp" igjen. Min har prøvd å ligge med hodet ned innimellom, da synker magen, men liker fort snur a seg og setter seg opp og magen står igjen på høykant.. Tror ikke du trenger å bekymre deg riktig enda
ma-85 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Tenker det er babyen som har snudd seg fra sete til hodeleie. Magen min sank litt rundt uke 31-32, og på kontroll like etter lå barnet i hodeleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå