Gå til innhold

stokke vogna

♥mini♥lille♥knerten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer med Stokke vogna og som vet hvor man kan få kjøpt den i vestfold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare det at når den har blitt testet, så har den fått strykkarakter/ veldig dårlig karakter på de testene jeg har sett!! :(

Synes egentlig den er litt småkul, men den klarte bla ikke den trillelengde-testen og hjulene bla var ikke gode! Var vel noen andre ting og som ikke var helt godt......

Men det kan jo hende at det er noen som har gode erfaringer da?

Skrevet

Er det den vogna med tre-hjul, med en posen er delt i beina? isåfall... når barnet vokser og fremdeles sover i vogna, blir fort posen liten etterhvert. og synes det er vanskelig å holde barnet varm i den, da ontrent hele overkroppen stikker opp over kanten. finnes det forskjellige typer? har erfaring fra barnehage, der vi har mange sovebarn...

Skrevet

Den har strøket på sikkerhet i en test også. Fordi den har lett for å velte. Det er jo litt skummelt.

Skrevet

Har ikke erfaring selv, men en kollega av meg sa når jeg tittet på vogner at jeg for all del ikke måtte velge Stokke vogna. Vet ikke hvorfor da.

Skrevet

Hei!

Vi skal kjøpe stokke vogna. Kusina til kjæresten har den og er suuperfornøyd med den. Hun kunne aldri tenke seg en annen vogn. Vi har prøvd den vi også, og den er kjempelett å trille, utrolig praktisk fordi den er høy, og så ser den jo utrolig kul ut da :P

Har ikke hørt noe om at den kan velte lett, men skjønner at folk kan tro det da den ser veldig lett og skjør ut. Og det med at den har dårlige hjul. Det var et parti som hadde det (kusina til kjæresten hadde det og hun fikk en helt ny vogn uten noe problemer) og de får man vel ikke kjøpt lenger ettersom de var produsert i 2006.

Jeg er absolutt ikke i tvil om at jeg skal ha en stokkevogn. Gleeeeder meg til å få den i hus og ta den i bruk :D Vet desverre ikke hvor man får tak i den i vestfold da jeg er fra oslo.. Lykke til videre!

Klem

Skrevet

Har ikke så mye erfringer siden vi kjøpte den for to dager siden, og babyen ikke er født enda...

Men vi har kikket masse på den og fått noen gode demonstrasjoner på Barnas Hus og Babyshop. Jeg var ikke i tvil om at det var denne jeg ville ha. Den er veldig høy (kanskje derfor folk tror den er ustabil...) og det synes jeg er veldig positivt. Lettere å få kontakt med baby og godt å slippe å bøye seg så mye.

Har du prøvd å trille den? Det er SÅ deilig. Føles nesten som den kjører av seg selv, hehe :)

Det har vært problemer med mange vogner, grunnen til at alle henger seg opp i det som skjedde med hjulene til denne er at det er en vogn mange kjendiser har, og da blir det jo med ett litt mer interesant for media. Uanset: Stokke ordnet visst opp i dette, og det skal IKKE være noe problem på de nye vognene.

Den er ikke liten. Når baby er liten og sitter i sportsdelen skal vi bruke vanlig dunpose. Vi har prøvd med nevøen min, og det går helt fint. Når han blir større kommer han jo til å sitte andre veien uansett...

Jeg ser ingenting negativt med denne vogna. Spesielt siden vi bor midt i byen, og ville ha en lett vogn som ikke tar mye plass.

Vet heller ikke hvor de selger den i Vestfold...

Skrevet

Jeg har bare sett pappaer som må BÆRE vognen over fortauskanter og brostenbelagte fortau, for det var eneste mulighet...

Og måtte nesten berge en baby som holdt på å falle ut av den lille koppen den lå i, da moren skulle av t-banen...

Men, ellers ingen erfaring:)

Skrevet

Det der er bare boe tull!! Skal love deg at det IKKE er nødvendig å bære den over fortauskanter, og bagen er ikke spesielt liten!

Mindre en Simo ja,kanskje (skulle bare mangle-den veier jo 10 kg mer), men ikke mindre ennn de fleste andre altså!

Skrevet

Vi har hatt vogna i 2,5 år nå. Er kjempefornøyd, og har ikke hatt bruk for noen annen vogn. Sønnen vår er snart 2,5 år og har ikke problemer med at posen er for liten (han sover i den ute hver helg!)

Vi har ikke snudd han enda - han liker faktisk sitte mot oss, storkoser seg.

Vogna er utrolig grei å reise med, på buss/fly/bil/tog/t-bane/trikk osv

Deilig å ha han sittende så høyt - gruer med til å sette tvillingene i en mer "vanlig vogn" i støtfanger-høyde...

Har masse positivt å si om den - du kan jo sende meg pm om du vil vite mere..

Skrevet

frst - må legge til... det va noen som kommenterte problemer med brostein/fortauskant...

Vogna har svingbare forhjul. For å komme seg opp fortauskanter er det en fordel at hjula står rett vei, om ikke bare " bikker" man vogna opp. Brostein er brostein for alle vogner med svingbare hjul forran.

Alt dette er pga hjul som er svingbare... og har def flere fordeler enn ulemper! Men - er det noe jeg skulle endret på vogna var mulighet for å "låse" forhjul.

Skrevet

Om du har så mye erfaring med vogna er det utrolig at du ikke vet at vogna har 4 hjul... ikke 3! og - hvor store er egentlig barna hvor posen har blitt for små til? Min sønn på snart 2,5 år bruker fremdeles posen og den er stor og god...

Skrevet

Vi har og kjøpt stokkevogna, har ikke tatt den i bruk enda da. Men på olsen og co i stavanger så kunne de fortelle at så lenge det var bøyle på vognene så hadde de vært igjennom en ekstra sikkerhetstest ang. velting. Og det gjaldt alle vognene med bøylekant...

Skrevet

Jeg har ikke denne vogna, men har utrolig god erfaring med virkelig SUPER service fra Stokke på møbler.

Regner med det samme gjelder vogna:)

ei som har den i 1 etg her, og hun er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...