Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Ha ha.. Har ikke fått den av tennisspilling, men mye løfting og bæring av lillegutt... Er svinaktig vondt og jeg lider som en mann, her.. Hva gjør jeg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Bør avkjøles de første par dagene når det akutte inntrer. Siden bør stedet holdes varm. Unngå mest mulig bevegelser. Arnica D30 kan være med på å lindre hevelse og smerte. Om det blir betennelse kan evt Rhus Tox D30 brukes. Dette er homeopatimidler:-) Om du vil bruke det så si ifra så kan jeg sende deg en pm for dosering. Fås på apotek, evt bestilles på apotek.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jahhhh, send meg en pm for dosering!!! Tusen takk
Plutseliten :) Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Uff..stakkars deg...det er skikkelig vondt det Jeg sverger til noe som heter Painegone...et lite apparat du setter på det vonde stedet,og trykker.Det sender små støt som frigjør endorfinene.Det tar bort det vonde,og blir brukt av idrettsutøvere...de anbefaler det Og idrettsutøver er du ikke sant Det må bestilles på nett...søk på google så kan du lese mere om det... God bedring!!
Milli Vanilli Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Ja, har hatt det lenge, og har det siste året vært til lege og fått kortisonsprøyte 3 ganger. Det hjelper for en stund iallefall.. Håper jeg blir bedre når jeg skal operere nå i mars pga av dårlig nervestrøm i armene.. God bedring ;-)
tebekaa Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 AU, AU og dobbelt nisse-AU! Jeg hadde det halve 2006 og mesteparten av fjoråret, og det er vondt, vondt, vondt!!! Selv fikk jeg det av sykling:-( (gamle damer som ni-trener til sykkelløp - ikke bra!) Prøvde både kiropraktor og akupunktur/ fysioterapi. For min del hjalp ikke behandling. Prøvde medisiner - uten bedring, og så ble jeg jo gravid også, da, så det tok veeeldig lang tid å bli bra. Det som hjalp best var avkjøling. Kjøpte flere poser med Hansaplast isposer (gjenbruk og veldig bra kvalitet). Brukte støttebandasje rundt, og byttet isposen når den ble varm. I tillegg bør du holde deg unna statiske bevegelser. Bruk bæresele/ meis til lillegutt, og sitt minst mulig ved pc'en. Gå tur/ få opp blodsirkulasjonen. OG AVKJØL HÅNDEN! Av fysioterapauten fikk jeg også noen styrkeøvelser (ikke statiske) som jeg føler hjalp, få repetisjoner med vekter. Føler med deg, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå