Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 13+3 i dag å fikk svar på blodpr at jeg har lavt stoffskiftet..har undersøkt dette på nett å fant jo ut at barnet kan få hjerneskade,...abort,prematur fødsel,lav fødselsvekt osv..

å jeg skal ikke til legen før om 10 dager igjen..å d går sikkert ennda lenger til jeg får begynt m medesiner..hva skal jeg gjøre ??skal jeg ringe til legen i morgen å få krevd at jeg skal få komme inn å ta ny blpr og få time hos legen? tenk om jeg har hatt dette i over 3 mnd da..

nei nå er jeg bekymret å lei meg!!å d skrives og at ikke alle leger vet nok om dette å ikke tar d helt pp alvor:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lavt stoffskifte, men har aldri hørt om de tingene som du skriver. Jeg går ikke på noen medisiner, da stoffskifte ikke har vært stabilt lenge nok til det. Det kan være noe slik for deg også, at det "danser litt tango" hvis du ikke har fått det påvist før.

Ikke har legen sagt noe heller. Men jeg skal ikke være ekspert og si at ikke det kan skje. Jeg er nå 39 + 3 og har i alle fall ikke hatt noen av de problemene. Men ta en telefon til legen og hør om å få time, så får du i alle fall svar på spørsmålene som du har. Det er mye bedre enn å gå og lure og være veldig usikker.

Skrevet

jeg har hatt symptomer ganske lenge ..men ikke tatt blprøver før nå..

å leste om d når jeg søkte på graviditet og lavt stoffskiftet..der sto d..

men ja jeg må ringe i morgen..å d er ikke mangen leger så vet nok om dette ..å ikke tar d på alvor..å ikke vet farene med dette..jeg vil ikke være hysterisk..men dette synes jeg ikke var noe kjekt..

greit å høre at andre og har d sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...