Gå til innhold

Hadde dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Latt noen andre passe banet deres om det var forkjølet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, så sant det er noen som er trygg på han og han er trygg på..

Skrevet

Ikke om vedkommende brakk seg av snått ;-D

Så lenge barnet er allment greit, og barnepasser er trygg nok til å kunne oppdage dersom barnet forverrer seg, så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med det ... :o)

Skrevet

Bare forkjølet- Ja.

Med feber- Nei.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke, da kanskje småen hadde sluppet å bli syk.

Men hadde ikke begynt å organisere storstilt barnepass om jeg bare var litt snufsen ... men ved skikkelig forkjølelse hadde jeg nok takket ja til pass. (av noen jeg kjenner såklart...)

Skrevet

Hehe ... leste skikkelig feil!

Svarer på nytt jeg.

Ja, hvis barnet er snufsent. Nei dersom det er dårlig med feber og alt som hører med.

Skrevet

Jeg har hatt både mamma og svigermor til å passe syke barn. Hvis de ikke kunne gå i barnehage eller skole og vi har måtte jobbe.

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg:) Har en venninne som mener det ikke er riktig av å la småen være hos min søster når jeg skal i utdrikkningslag i helgen.

Småen er veldig trygg på min søster og hun er utrolig flink med han. Han har ikke feber og er i fin form, er bare det at det renner en del fra nesen hans.

Skrevet

Det går kjempefint! Kos deg på festen =)

Skrevet

Selvsagt. Når pappaen har 10 sykt barn dager, jeg er student og man har to barn sier det seg selv at det ikke går.

Forrige helg gikk vi fra minstemann som var kjempeforkjølet for å gå ut å spise. Tenk det. ;o)

Skrevet

Er forlover så hadde jo vært for dumt å ikke møte opp. Kanskje hun venninen min bare er ute etter å ta plassen min hmmmm???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...