Gå til innhold

hvorfor må alle........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor MÅ alle hakke på de som skriver ord feil??

har dere tenkt på at enkelte mennesker faktisk har dysleksi, ink meg, så beklager hvis jeg skriver feil en plass, jeg syntes bare det er såå smålig at dere skal rakke ned på dem, er det noen som er enig med meg?? eller syntes dere det er greit? eller kanskje gøy???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og ha dysleksi så skriver du fader meg lite feil eller ingen egentlig:-)

Ikke frekt ment!

Skrevet

hmm, takk da,,, tror jeg :=/ jeg har begynnt på en skole i oslo som lærer meg og bli lit flinkere til og skrive!

Skrevet

Synes faktisk det er utrolig mye snakk om akkurat dette her inne i dag, men kan ikke si jeg ser noen som retter skrivefeil.

Skrevet

Jeg mente det seriøst! Flink lærer da:-) Kusinen min har dysleksi også, men hu har bare fått sånn rettskriving på dataen, men hu sliter vilt med og skrive riktig. Ikke bare bare.

Skrevet

at man disser skrivefeil, er vel bare i mangel av fornuftige argumenter.. De har ikke noe bedre å ta den andre på , så NÅDE deg om du skriver ike istedenfor ikke.. du er teit ass...(bare et eks.)hehe

Og ikke signer med anonym, da er du enda teitere, ass!

hilsen

Skrevet

Fordi inne på bim har man dårlig fantasi...

Du bør ta alt med en klype salt..

Skrevet

hva mener du?? NN 20:05? er jeg teit? å hvorfor kan jeg ikke signere med anonym? hva mener du? jeg skjønner ikke hva du mener?

Skrevet

En ide.. Det virker som BIM burde opprette en side som er for mobbing.. Så kan de som vil mobbe eller har en fetisj om å bli mobbet skrive inn der.. Så kanskje dette kan bli et krangle/diskusjons-forum igjen?

Skrevet

jeg syntes HI har et poeng, dette er et diskusjons tema spørr du meg, det er alt for mange som kritiserer folk med dysleksi.... dysleksi er ikke noe man velger og ha, og da syntes jeg det er direkte slemt og gjøre narr, tenk om dere skulle bli mobbet for deres feil? hadde det vært gøy? kanskje deres barn får det, skal dere gjøre narr av di også da eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...