Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 He he da er det flere..................leste i avisen i dag at en stor dritt hadde rømt og var blitt sett på ei ferje rundt om.............En skikkelig drittsekk visst nok!!!
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 fantastisk. du har lært magien ved stor forbokstav. det er kun jeg her inne som har patent på å bruke små bokstaver til alle anledninger. har du sittet her hele dagen?? spennende?
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 nææ? en vi kjenner eller? fnis fnis. farmor har forøvrig handlet den store bæsjeboka til minstemann. bæsj for alle penga. æsj
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 jøss. du er virkelig så lett å lede? de andre sier hopp så hopper du? det var ikke særlig fasinerende nei.
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 joda. stopp! hjalp det? er du kompetent nok til å svare normalt igjen?
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 næh, egentlig det aller meste av det meste. men ikke så fælt at jeg ikke gleder meg til i morgen. dessuten er det meste fixbart. din dag på dib da?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Fantastisk at det er stor bokstav..........men DU starter da aldri en setning med *OG* ...............Greit å vite med tanke på studiene vet du, eller bruker du rette program?
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 åååååååååååååhåååååååå, det gleder meg så usigelig masse å si at det faktisk i visse settinger, om man viser at man behersker normal norsk gramatikk er lov å begynne en setning med og. så det så
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 hvorfor er man fullstendig blåst i huet om man ikke benytter retteprogram? jeg vil heller si at man er fullstendig blåst i huet om man ikke behersker å skrive sånn noenlunde uten retteprogram. retteprogram gir en falsk trygghet. man lærer ikke å skrive av det. la meg ha det klart; jeg skriver på ingen måte perfekt selv.
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2008 tro det eller ei, men de fleste innleveringene mine skrevet uten retteprogram er uten røde streker. dessuten, hva vet du om hva som passer seg for meg eller ikke? du sier jo selv at man utgir seg for å være noe helt annet enn det man egentlig er her inne. vi snakket jo om det å skyte seg selv i leggen i går? det fæle med retteprogram er at de ikke retter gramatikken, og det er det mange som har behov for å få rettet. derfor blir det en falsk trygghet.
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2008 ja, det er ikke måte på oppmerksomhet! men slik er det om man utgir seg for å være mann her inne. du har lagt lista høyt! bruke yppert som inngangsbillett på den måten godt å se at andre også har hatt et helvete idag!
ragna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2008 pøh, før du vet ordet av det blir dagen i morgen enda jævligere enn dagen i dag, eller rett og slett den beste du har hatt. du må ikke skue hunden på hårene. eller hva det var. mhm. lalletid i sikte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå