Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har enda ikke fått rota meg til å selge brudekjolen min. (Giftet meg 16.juni 2007.) Også lurer jeg da.....hadde tenkt å legge den ut på finn.no.... Er det noen her inne som er interessert i å kikke på den? Den er nyyyyydelig! Bare spør "Tillab venter liten". Husker ikke hvilket merke/designer kjolen er, men den er kremfarget, stroppeløs, broderier og perler foran på brystet og nederst på kjolekanten, "draperinger" foran på magen/under bysten, ganske langt slep, snøring bak på ryggen. Pris: 7000,-. I tillegg tenkte jeg å selge underskjørtet og skoene. Usikker på pris her foreløpig! Alt er brukt kun én gang! Hvis noen vil se, så gi beskjed! Ps. Jeg bruker vanligvis str. 42/large + er ganske brystfager. Er 174 høy. Så da vet dere sånn ca. hvordan størrelsen er.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Nei, jeg tror ikke det. Jeg får ikke sjekket for øyeblikket, siden jeg ikke har den hjemme hos meg.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 7000,- ? En får jo splitter nye der nå til 3000,-
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hva mener du, anonym? Splitter nye HVOR da? Min kostet ca. 14000,- som ny! Selger den jo ikke for 3000,- når den var såpass dyr som ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå