Gå til innhold

Pivat UL, hva ser de i uke 6 + ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har sjekka litt å tenkte å bestille ul time, men dere damer som har erfaring hva ser de egentlig?

Har hatt MA tidligere så trenger å få roa meg litt.

Legen skulle sefølgelig på kurs neste uke må må vente ca 2 uker, men bedre enn ingen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på UL i både uke 5 og 6, pga blødninger. Forrige gang var det ikke mye å se, bare en liten svart flekk (men legen sa alt var supert, så det var jo en lettelse uansett).

I dag derimot, uke 6+3 så vi en 6,5 mm liten sak! Ikke at det ligna på en baby enda det heller altså, men vi så hjertet som slo!! Rettere sagt så vi at embryoet blinka;) det syns jeg var veldig morsomt!

Innrømmer sjøl at jeg er litt overhysterisk, men skjønner kjempegodt at du bekymrer deg (ikke at du har noen grunn til det, helt sikkert, men jeg forstår veldig godt følelsen) -så få deg en tidlig UL uti uke 6, så du kan få sett hjerteslag. Da kan du slappe av litt. Har lest her inne at etter man har sett hjerteslag går det bra i over 90% av tilfellene. Det er jo veldig god statistikk.

Lykke til!

Skrevet

de ser svært lite. Ofte bare lommesekken med noe sort inni. Men fra uke 5+4 kan du med et bra apparat se hjerte blinke.

Hvis du blir satt tilbake noen dager så er jo sjansen for at de ikke ser så mye enda større. Så kanskje lurt å utsette det enda en uke så er du sikker på å få se så mye mye mer.

Vet det er vanskelig, og jeg var selv på ul før uke 6 og skal nå tilbake i uke 10. Dette fordi jeg har mistet og har hatt hormonkurer. Men jeg får alt dekket. Kan du ikke prøve å bestille ul så går du til legen å sier at du trenger en henvisning. Så slipper du å betale.

Skrevet

Jeg var på UL i dag på grunn av blødninger jeg oxo...jeg er 5-6 uker på vei...det var for tidlig å se noe hjerteslag sa legen til meg så jeg skal tilbake neste uke å se da:)Jeg så kunm en bitteliten klump jeg oxo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...