Gå til innhold

normalt?


førsteman

Anbefalte innlegg

hei hei:)

 

er det noen som vet om det er normalt med masse luft i magen og nesten litt forstoppelse lignende mage? magen er ekstra hoven på kvelden, lurer oxo på om dette er normalt? brystene mine er blitt mye større allerede nå, er 8+2, er det normalt? ble litt mange spm her, men er mye jeg lurer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er normalt ja.Er 7+2 jeg og har vært kjempe oppblåst med "treg" mage i noen uker.Brystene er blitt store,i hvertfall i forhold til før(trenger jo ikke være negativt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da er vi i samme båt! Jeg har mer luft enn vanlig i magen, promper og raper både dann og vann=)=) Og jess, puppene mine vokser også bittelitt allerede, er 5+5 bare, og det er vel bare bra spør du meg! Hvem trenger vel silikon, bli gravid istedet, høhø.. Har også lest at mye luft/ treg mage er heelt normalt ved graviditet, det er vel kanskje bare hormonene som herjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler selv at magen syns kjempe godt, og vi vil vente med å fortelle,så håper det er en stund til den titter frem:) alle snakker om denne morgenkvalmen, er det ingen som får kvalmen på kvelden? jeg gjør nemlig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er også litt uggen på kveldstid, men ikke mye, så jeg er superfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest dårig på kveldene, helt utslitt...

Jeg er også utrolig oppblåst og kommer meg lite på do..

Det gjør sykt vondt til tider..

Er 6+6 uker på vei nå, føles som 4 mnd eller noe når jeg tenker på førstemann hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...