førsteman Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 hei hei:) er det noen som vet om det er normalt med masse luft i magen og nesten litt forstoppelse lignende mage? magen er ekstra hoven på kvelden, lurer oxo på om dette er normalt? brystene mine er blitt mye større allerede nå, er 8+2, er det normalt? ble litt mange spm her, men er mye jeg lurer på
rapunzel Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Tror det er normalt ja.Er 7+2 jeg og har vært kjempe oppblåst med "treg" mage i noen uker.Brystene er blitt store,i hvertfall i forhold til før(trenger jo ikke være negativt)!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jess, da er vi i samme båt! Jeg har mer luft enn vanlig i magen, promper og raper både dann og vann=)=) Og jess, puppene mine vokser også bittelitt allerede, er 5+5 bare, og det er vel bare bra spør du meg! Hvem trenger vel silikon, bli gravid istedet, høhø.. Har også lest at mye luft/ treg mage er heelt normalt ved graviditet, det er vel kanskje bare hormonene som herjer!
frk-fryd Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 hehe, man kommer vel ikke unna det nei. Magen er så oppblåst at jeg føler graviditeten sees allerede, i uke 8:)
førsteman Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 føler selv at magen syns kjempe godt, og vi vil vente med å fortelle,så håper det er en stund til den titter frem:) alle snakker om denne morgenkvalmen, er det ingen som får kvalmen på kvelden? jeg gjør nemlig det...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jo, jeg er også litt uggen på kveldstid, men ikke mye, så jeg er superfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er mest dårig på kveldene, helt utslitt... Jeg er også utrolig oppblåst og kommer meg lite på do.. Det gjør sykt vondt til tider.. Er 6+6 uker på vei nå, føles som 4 mnd eller noe når jeg tenker på førstemann hehe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå