2SmåTroll Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Sliter virkelig med at jeg er stup trøtt for tiden. Er 25 uker på vei og føler at jeg kan sove hele tiden. Noe mamma ikke skjønner kan stemme da. Så jeg får bare høre at jeg sikkert ikke er aktiv nok og at jeg mangler noe. For når ho var gravid så var ho ikke trøtt. Og når ikke ho var det så kan jo ingen være det... ARG.. Hvorfor må ho tro at ho er et orakel og kan alt da?!?!?! Idag stod jeg opp 06:00.. sov på sofaen fra 7.30 - 08.30. Leverte tulla i barnehagen.. Gikk en tur på 50 min og hjem og sov en time til før jeg skulle på jobb. Sitter på jobb nå og gleder meg til og komme hjem og få lagt meg ja.. trøtt... Og så får jeg hele tiden høre at jeg har blitt så stor og bla bla bla.. kan jo ikke stemme det. At nå må jeg skjerpe meg.. mødre!! Får ikke gjort noe annet jeg. spiser sunt og prøver så godt jeg kan for og være aktiv. hva mer vil ho da?!?!?!?!
Bebbiss Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 *Trøsteklem* Moren min var også sånn i begynnelsen. Måtte jo huske at graviditet ikke var en sykdom osv. Hun kunne slett ikke forstå at jeg kunne være så trøtt og sliten som jeg skulle ha det til helt til jeg knakk sammen i gråt da jeg snakket med henne. Eneste svaret hennes var "Å?! Er det noe annet nå da!" (les: noe som foregår på hjemmefronten som du ikke har fortalt meg om, som er den EGENTLIGE grunnen). Men da hun endelig forsto at jeg rett og slett var utkjørt pga det som foregikk i kroppen og poengterte at søsteren min jo hadde sovet i tre strake måneder da hun var på vei med nummer to (hvilket hun tydeligvis hadde glemt), godtok hun at jeg ikke bare forsøkte å sluntre unna, og ba meg om unnskyldning for første gang i mitt liv. Så du har min største forståelse og symptati! Prøv å skyve henne unna en tid. Forklar at du er opptatt og har nok med ditt nå. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå