EierIkkeFantasi Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 hvordan får dere vekk dette? jeg lar det ligge i vaqnn me vaskemiddel å har hatt i maskin 2 ganger..enda flekker=\
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Prøvd vanish eller bio tec? ( skrives sikkert ikke sånn) Hvis du finner ut av det så gi beskjed har to pysjer fra i går som jeg klarte å glemme å ut i maskinen nå, og frykter at de ikke blir rene
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Klin inn flekken med zalo og la det virke en stund. Vask så i vaskemaskinen som vanlig. Men bør gjøres når flekken er så "fersk" som mulig.
prinsessemor123 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg legger klærene i bløt med vanish noen timer, så vasker jeg de i maskinene mens de fremdeles er våt. Det pleier å hjelpe. Om jeg først har vasket de i maskinene er det veldig vanskelig å få bort flekkne.
dumme mamma Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 bruker vanish spray først, lar det ligge og trekke inne en stund. Så vasker jeg med vanish gel og vanlig vaskemiddel. Funker bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå