iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen som har vært på en sånn undersøkelse med sine små ? Jenta mi (2,5 år ) skal det nå snart... Lurer på hva som skjer, hva de gjør liksom .
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har vært det selv da jeg var mindre (rundt 10 år). De fester elektroder til hodet og så må man ligge stille en stund. Jeg tror jeg lå i 10-15 min mens de registrerte hjernebølgene. Helt smertefritt. Bare noe dritt å få de festene ut av håret igjen etterpå, men de har sikkert en bedre patent på den delen der nå - 20 år etter! :-)
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Vil tro de bruker hette nå Trer på en hette med som de fester elektrodene til. Ser litt vilt ut men er bare en avlesning... Kan hende hun må få noe lett å sove på for å ligge i ro, men det skulle du kanskje fått info om allerede da...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 De fester elektroder til en kittmasse rundt på hodet...Mange ledninger,og veldig interessant for de små..De skal helst ikke gråte og må sitte i ro grunnet lengden på ledningene.Man kan også teste om de slår ut på lys,og gjør da det på slutten med et skarpt og blinkende lys. Ta med leker barnet liker og smokk,evnt flaske og sørg for å ha henne på fanget og alt utstyret bak så hun ikke ser det mer enn nødvendig.Bra om dere kan være 2 fordi det kan være kjekkt at en holder og en underholder:)Tar ca 20 min etter elektrodene er festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå