Gå til innhold

Herregud for en mage!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dette svangerskapet snart være over! Sf målet mitt i dag (39+6), var på hele 46cm! Er bare 160cm på sokkelesten, så dette begynner å bli ganske så tungt.

Jeg var visst moden, men hadde ingen åpning, så det ble ikke fødsel de nermeste dagene, mente han. Han skrev en henvisning til sykehuset om måling av bekken og vekt estimering av babyen. Han kjente en del på magen idag, og var litt redd for at hun ikke hadde lagt hodet ned til brystet. Da kunne det bli litt vanskelig å føde normalt for meg, og snakket om keisersnitt! Det er det jeg frykter mest av alt :( Håper de ringer meg inn til time i morgen, og at de klarer å flytte litt på henne viss hun ligger feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ! 46 er jo sinnsykt mye! Vært på kontroll i dag selv (39+3). Hadde SF på 40 og ble henvist til sykehuset for vekstestimering i morgen. Magen hadde vokst med 5 cm på to uker, og det er visstnok i overkant.

Men har hodet festet seg, eller ligger den i sete?

Skrevet

Heldige deg som skal inn i morgen.. Håper de ringer til meg, slik at jeg slipper å vente til over helgen. Hodet er festet, så det er greit, men det kan være hun ligger litt "feil" :( Sf målet har gått opp 3 cm på en uke hos meg.. Blir helt stresset av dette! Heldigvis er blodtrykk og urin fin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...