_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg var inne og tok røngten av foten/ankelen. Fikk beskjed om at det tok 4 - 5 dager... Tar det virkelig så lang tid, jeg har så vondt og skulle så gjerne hatt svar fort.... Jeg spurte men han var ikke noe koselig og sa : Er bare sånn det er... Noen som veit om det er mulig og få svar tidligere enn 5 dager?
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hehehe.. De får opp rtg bildet på en skjerm med en gang, så i prinsippet kan de sjekke det etter to minutter. Men er vel noe med at rtg legene skal se på det, evt en ortoped/ kirurg.. Og da må det bakes inn i polikliniske møter, og det kan ta litt tid...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Ok, fikk beskjed om at jeg ikke hadde brudd, noe jeg visste da Grunnen til at jeg fikk timen idag var at for da var det lege der, så hva var da vitsen når jeg ikke fikk svar... Kjedelig og gå til over helga med smerter jeg er usikker på hva er....
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ville prøvd å ringe i morra hvis jeg var deg...I allefall for å mase litt..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Ja det kan jeg jo kanskje prøve på... Jeg er flink til og mase i følge samboeren min så hehehe
maybe3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Radiografen tar bildet, og selv om han ser brudd så er det radiologen, altså røntgenlegen som skal se på bildet og diktere svaret,så skal svaret skrives av sekretæren og tilslutt skal det sendes til legen din og du får svaret. Har jobbet som assistent på røntgen og sånn var det der. Selv om radiografen så både prolaps og brudd, så skulle han/hun ikke uttale seg om det til pasienten. Så det er ikke rart at ting tar tid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå