mamica Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg snubla sikkelig på et kjøpesenter, men landa på knærene. Er i 23. uke. Bekymrer meg for hvordan det har gått med babyen. Stakkars baby, dette er ikke første gang jeg faller siden jeg ble gravid. Blir gal og sur på meg selv...Hvor mye tåler barnet egentlig når mor faller sånn...?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 datt på tryne ned trappa for noen uker siden. kontakta lege vakta og føden. di fortalte meg at fall skader bekymret di seg ikke for. for d skulle så utrolig mye til for at babyen komme til skade. d eneste di bekymret seg for var stikk skader. altså kniv stikk skader og slik.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Er du usikker og redd så ring føden, bedre med en gang for mye enn en gang for lite... Lykke til, det er nok bra med lille....
togutter-08og10 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Det går nok bra skal du se, men er du usikker hadde jeg tatt kontakt med legen. Lykke til.
NormaJean Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 tror det kommer til å gå bra. de ligger jo så godt beskyttet:) jeg datt og slo hull på kneet for noen uker siden, satt en støkk i meg det. bra isen har smeltet nå
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Å falle på kne er nok ikke farlig, men jeg har altid hørt at dersom man faller skal man kontakte fødeavdeling i tilfelle de vil sjekke . Sjelden babyen kan bli skadet, men morkaka kan løsne ved fall. Men som sagt et fall på knærne tror jeg ikke forårsaker det.
mamica Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Da har jeg ringt føden og hun sa at jeg skulle roe meg ned. I og med at jeg falt på knærene og ikke hadde vondt i magen var det ikke noe vits i å dra til legen. Ja, ja da har jeg ihvertfall roet meg ned litt. Det er utrolig hvor mange bekymringer vi gravide må igjennom. Dette er min første graviditet og jeg bekymrer meg for alt, men det er bare det at jeg elsker babyen så mye allerede:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå