mamsen labamsen Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har 50 % stilling i helsevesenet og får stilllingsutvidelse til 70% stilling fra april. Jeg er desverre sykmeldt pga bekkenløsningsplager i sv. skap og kommer ikke til å jobbe i stillingen min før jeg går ut i permisjom i mnd skifte juni/juli? Men hva skjer fra april? Får jeg sykepenger for 70% stilling, siden jeg fra da er fast ansatt i det, eller får jeg fortsatt 50% stillings lønn siden jeg ikke har hatt mulighet til å jobbe (være friskmeldt) i 70% stilling? Hva skjer når jeg går ut i permisjon...får jeg fødselspenger beregnet fra 50 eller 70 % stilling? Jeg er for øvrig aktiv sykmeldt nå...men det er jo tidsbegrenset til 8 uker. Gradert sykmelding er ikke aktuelt der jeg jobber pga at det ikke lar seg gjøre?
Gjest mphs Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Om du ikke fysisk er ute og jobber i 70% stillingen vil du fortsette å få penger for 50% stillingen du hadde da du ble sykemeldt og får da det sammen når du går ut i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå