selfangerkjerringa Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Han har ikke et romantisk bein i kroppen... han er en diger rotekopp, gaver får jeg sjelden, og siden han har pollenallergi kan jeg nesten ikke forvente blomster heller. Igår kom han hjem etter 22, hadde vært i byen hos tannlegen (3 timers kjøretur hver vei). Jeg går ned trappa for å gi ham et velkommen-hjem-kyss (ja, vi gjør faktisk sånt da, hehe) og der står søren meg fyren med EN DIGER BUKETT ROSER?!?!?!?!?!? Min første reaksjon var faktisk å le... hehe... "har du feid over noen på ferga og fått dårlig samvittighet?" hihi.... jeg altså helt paff, det er vel omtrent første gangen i vårt fire år lange ekteskap at kallen har kommet hjem med blomster! Jeg kjenner det kiler i magen hver gang jeg ser bort på de nydelige rosene Fine, fine mannen min... gjett hvem som får litt ekstra oppmerksomhet i retur ikveld da! Hoho!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Åhh så søtt da! Kommer nok ikke til å skje her i huset nei hehe. Sambo sa det her en dag også "hvis jeg kommer hjem med blomster, tror du bare jeg har ligget med noen" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå