NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Og h*n satt på første forsøk, det har ikke min to andre gjort, så meget lykkelig nå:)Det passer perfekt:)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Wow! Første forsøk! Imponerende! Gratulerer så mye! Håper du er i fin form foreløpig! :-)
*tornerose* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Flere nye her inne i dag, hyggelig :-) Gratulerer :-) Så kjekt at det klaffet med en gang, hvor gamle er de 2 blivende storesøsknene? :-) jeg har 2 jenter på 2 og 4, gleder meg masse til 3. mann kommer :-), selv om det er leeeeenge til enda da :-D Klem fra
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har foreløpig termin 6nov, men forventer at den blir noe flyttet:) Eldstejenta mi er 3 år og minste er 1,5, så det blir 3 stk på fire år, ikke dårlig. Gleder meg masse er og og ser frem til en sommer med akkurat passe stor mage;) Min første kom 4 november så håper ikke det blir heelt oppi hennes bursdag da, men spøker jo for det. Formen er dessverre heller laber for slite med kvalme noe jeg ikke har merket med de to andre så det er nytt. Men det er mer enn verdt det til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå