Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har hatt spysjuga.... og får ikje i meg mat..... ikje spist skikkelig siden tirsdags formiddag..... prøvde å lage god middag i dag.... kyllingfilet med ris og berne.... men fikk det ikje i meg...... begynner å bli veldig sliten å lei nå..... Har også veeeeldig vondt i brystet og bak i samme høyde, vondt å puste.... hmmm... håper ikje på lungebetennelse ( Iallefall godt at den lille i magen ikje lider av dette.....
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har spydd gjennom hele svangerskapet, og det som har redda meg er havresuppe.. Høres veldig kjedelig ut, men blir tatt opp veldig fort, og du får energi og næring med en gang,, Har man først fått i seg litt, får man fort mer appetitt!=) Enkelt er det og.. Ta litt havregryn, salt, sukker og vann i en kopp, putt den i micro ett par minutter. Tilsett en skvett fløte, og voila! så ble det mat.. Pass på å ha i nok vann, sånn att det ikke blir grøt.. Mye værre å få ned..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Takk for at svarer Anette86 ) Men jeg liker desverre ikje havresuppe eller havregrøt ) Men har fått svigermor til å kjøre innom butikken på vei hitt for å kjøpe druer og salt skruechips... har veeeeldig lyst på det, så håper det hjelper....
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Bare hyggelig.. Skjønner deg godt.. Liker ikke havresuppe jeg heller, men må ha det vær morgen, bare så kroppen funker.. Hadde ikke begynt å spise det, hvis det ikke hadde vært for att sambo "tvang" meg.. Kose deg med druer og salte skruer.. Håper det hjelper.. Salt er fint når man er kvalm, så det burde funke.. =) Håper du blir fort frisk, og att du snart kommer til hektende igjen!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå