Gå til innhold

kravskjema t nav, hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger man å sende kopi av lønn slipp med? hvor lenge før termin skal dette sendes inn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Og ca. 1 mns dør permisjonen skal starte.

Skrevet

du tenger ikje å levere inn lønnslipperne.... nav har alt på pcen sin.... leverte min inn lenge før jul og begynte permisjonen min i dag....

Skrevet

Til anonym ovenfor, Ja til at man må levere lønnslipper?? Takk for svar:)

Skrevet

Det med lønnslipper kommer litt an på..Jeg fikk beskjed om å levere det, siden jeg har hatt to deltidsjobber, med variert arbeidsmengde i mnd. Så blir det mest mulig rett!

Skrevet

Jeg la med lønnsslipper, for å bevise at jeg har jobbet over 50 % (hatt forskjellige arb.givere..) men vet ikke om de trengte det..bedre å gjøre det med en gang enn å måtte vente på penger

Skrevet

Jeg har også to ulike arbeidgivere i 2 ulike kommuner.... så her er det iallefall slik at lønningskontorene i disse kommunene leverer inn lønn og skatteopplysningene mine til Nav.... så slipper å kopiere og levere inn lønnslippene.... så her blir det iallefall 100% riktig.... og jobber ulikt hver månde....

Skrevet

Det står jo noe om at man må dokumentere lønnen... jeg holder på å fylle ut mitt og skal iallefall legge ved en lønnslipp.

Det må iallefall leveres inn innen 3 mnd etter at permisjonen er igang, for det tilbakebetales ikke for mer enn 3 mnd... men det er jo lurt å ha papirene i orden før permisjonen begynner da - og ellers så kan det jo bli trangt i økonomien den første tiden...

Skrevet

Ja de vil gjerne ha siste lønnsslipp før du sender inn papirene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...