Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 trenger man å sende kopi av lønn slipp med? hvor lenge før termin skal dette sendes inn??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Ja. Og ca. 1 mns dør permisjonen skal starte.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 du tenger ikje å levere inn lønnslipperne.... nav har alt på pcen sin.... leverte min inn lenge før jul og begynte permisjonen min i dag....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Til anonym ovenfor, Ja til at man må levere lønnslipper?? Takk for svar:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det med lønnslipper kommer litt an på..Jeg fikk beskjed om å levere det, siden jeg har hatt to deltidsjobber, med variert arbeidsmengde i mnd. Så blir det mest mulig rett!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg la med lønnsslipper, for å bevise at jeg har jobbet over 50 % (hatt forskjellige arb.givere..) men vet ikke om de trengte det..bedre å gjøre det med en gang enn å måtte vente på penger
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har også to ulike arbeidgivere i 2 ulike kommuner.... så her er det iallefall slik at lønningskontorene i disse kommunene leverer inn lønn og skatteopplysningene mine til Nav.... så slipper å kopiere og levere inn lønnslippene.... så her blir det iallefall 100% riktig.... og jobber ulikt hver månde....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Det står jo noe om at man må dokumentere lønnen... jeg holder på å fylle ut mitt og skal iallefall legge ved en lønnslipp. Det må iallefall leveres inn innen 3 mnd etter at permisjonen er igang, for det tilbakebetales ikke for mer enn 3 mnd... men det er jo lurt å ha papirene i orden før permisjonen begynner da - og ellers så kan det jo bli trangt i økonomien den første tiden...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Ja de vil gjerne ha siste lønnsslipp før du sender inn papirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå