Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kan kjenne nurket utenpå magen for første gang :-D Sitter og venter spent på sambo som skal komme nå kl 18.00. VET han gleder seg til å kjenne det :-)
Lille Luna Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Så artig! Det er den fineste følelsen i verden synes jeg!:-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hvor langt er dere kommet egentlig? Jeg er i dag 17+2 og her ikke kjent noe ennå. Hverken utenpå eller innvendig.
tineminsin Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg i uke 18 pluss fem med min første. og kjente første bevegelse for litt over en uke siden:) overasket over at jeg kjente det så tidlig.Mange av de som går med sin første kjenner det jo ikke før rundt uke20 ca:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 husk at det er veldig normalt at den lille blir muse stille når far kommer og skal kjenne. MEN vær tålmodig så får han kjent det han også :-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Åååå det er en helt fantastisk følelse!!!! Legg deg gjerne ned, så kjennes det kanskje enda bedre. Og gled deg til du kjenner det så godt at hun sparker samboeren din i magen når dere ligger inntil hverandre.. Dét er en ubeskrivelig god følelse!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå