Gå til innhold

såå mye melk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har vanvittig med melk, er 4 uker siden gullgutten kom til verden..

 

det jeg lurer på om, fks om morgenen er jo det veldig spreng, han har problem med å få fatt på brystvorten.. og når han har prøvd litt, så står det stråler i alle retninger! det blir mye gris, og han får i halsen..

 

er det slik at hvis jeg pumper vekk den "verste" sprengen, så øker melkeproduksjonen? jeg vil jo overhode ikke ha mer melk!blir avåtil lei hele ammingen av dette..

 

 

takker de som svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Det vil vært fall bli lettere for lille vennen å få tak dersom du pomper ut det første. Vil kanskje ikke bli mere melk, men det vil vel ikke bli mindre heller. Kanskje du kan pompe å gi til sykehuset dersom du har så mye??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...