minni`79 og gogutten Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvor mange grader har dere på rommet der babyen sover? Sønnen min er 7 mnd og vi har 16-17 grader på rommet. Synes nesten dette virker litt varmt til tider?!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Kommer helt an på hvor kaldt det er ute. Men selv liker jeg 14-15 grader. Hvis det er for varmt så er det jo bare å åpne vinduet litt mer;o)
9nah Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 åj, synes dette hørtes kaldt ut jeg! Babycallen vår har termometer og det viser rundt 19-20 grader om natten. synes det virker passe varmt der. mener jeg har hørt at 18 grader er det ultimate?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Er vel smak og behag:) Men hvis du skal følge boka, så står det vel at temperaturen på rom med baby bør være 17 -18 grader. Men gjør jo ingenting hvis det er litt kaldere så lenge baby ikke fryser. Hvis mulig, så har vi hatt ca. 14 grader på soverommet, nå er tulla snart 16 mnd. og har ennå tilgode å være syk;o) Tro det, eller ei...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jenta her er 4 uker og vi har det mellom 10-15 grader på soverommet kommer helt ann på hvor kaldt det er ute. Og hun trives som bare det. Sover godt om natten. Alt mellom 3-5 timer i strekk.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 På babyrommet vårt er det ca. 16 grader....han sover som en stein!! Noen ganger lavere, kanskje 14. Han sover i vanlig pysj, under dundyne. God og varm. Frisk luft!!
LiKr Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Temperaturen hos oss ligger på ca 12 grader.... Jenta er 3 måneder, og ligger med vanlig pysj, et fleecepledd lett over seg, og vanlig dyne over der. + at hun har votter... det er noe vi har begynt med fordi hun alltid ligger med hendene opp og har iskald på hendene når hun har våknet for mat på natta stakkar.. Men med "nattvotter" funker det veldig bra å ha det såpass kaldt på rommet...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Den perfekte temperaturen sies å være 15 grader
giggsi Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 vi fikk beskjed om 18 grader på soverommet. Dette var det en barnelege på nyfødt som sa
Sally&Tiny Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 12 grader omtrent hos oss. Eskimobaby:-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Her står vinduet oppe hele natta, så det varierer litt etter tempen ute, men ligger stort sett på 16 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå