Gå til innhold

Tempratur på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange grader har dere på rommet der babyen sover? Sønnen min er 7 mnd og vi har 16-17 grader på rommet. Synes nesten dette virker litt varmt til tider?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor kaldt det er ute. Men selv liker jeg 14-15 grader. Hvis det er for varmt så er det jo bare å åpne vinduet litt mer;o)

Skrevet

åj, synes dette hørtes kaldt ut jeg! Babycallen vår har termometer og det viser rundt 19-20 grader om natten. synes det virker passe varmt der. mener jeg har hørt at 18 grader er det ultimate?

Skrevet

Er vel smak og behag:) Men hvis du skal følge boka, så står det vel at temperaturen på rom med baby bør være 17

-18 grader. Men gjør jo ingenting hvis det er litt kaldere så lenge baby ikke fryser. Hvis mulig, så har vi hatt ca. 14 grader på soverommet, nå er tulla snart 16 mnd. og har ennå tilgode å være syk;o) Tro det, eller ei...

Skrevet

Jenta her er 4 uker og vi har det mellom 10-15 grader på soverommet kommer helt ann på hvor kaldt det er ute. Og hun trives som bare det. Sover godt om natten. Alt mellom 3-5 timer i strekk.

Skrevet

På babyrommet vårt er det ca. 16 grader....han sover som en stein!! Noen ganger lavere, kanskje 14. Han sover i vanlig pysj, under dundyne. God og varm. Frisk luft!!

Skrevet

Temperaturen hos oss ligger på ca 12 grader.... Jenta er 3 måneder, og ligger med vanlig pysj, et fleecepledd lett over seg, og vanlig dyne over der. + at hun har votter... det er noe vi har begynt med fordi hun alltid ligger med hendene opp og har iskald på hendene når hun har våknet for mat på natta stakkar.. Men med "nattvotter" funker det veldig bra å ha det såpass kaldt på rommet...

Skrevet

vi fikk beskjed om 18 grader på soverommet. Dette var det en barnelege på nyfødt som sa

Skrevet

Her står vinduet oppe hele natta, så det varierer litt etter tempen ute, men ligger stort sett på 16 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...