Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen som vet av en nettbutikk med babyklær i sprekfager? Litt retro å kanskje? =) Så kjedelig med baaaare h&m klær som alle har ;D
Yrha Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Lykkebarn.no. Sjekk merket Me Too . Jeg er helfrelst!!
Yrha Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, ikke sant! Jeg har handla en del der, og er alltid fornøyd med kvaliteten på klærne, og at de er så myke
Smiiil :o) Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Blir nok nødt til å handle der da. Vi har lånt en del klær, og det er jo snilt. Men det er jo arti å kjøpe selv, å eie klærne. Er kanskje litt sær jeg da.
Yrha Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Syns ikke du er sær, nei Det er artig å ha nykjøpte klær til babyen sin, særlig når det er litt spesielle klær i god kvalitet. Jeg kommer alltid til å ta vare på Me Too klærne, og Urban Elk klærne Men låne- og arveklær er toppers det også, spesielt nattdrakter som er sååå myke og gode etter mye bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå