Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg trodde aldri at 12 fullgåtte uker skulle komme, men nå er snart dagen her da jeg hopper over, gleder meg til mandagen:). Håper det blir en litt bedre tid fremover uten så mye bekymringer for MA og SA, må innrømme at det har slitt litt på kroppen slik at jeg ikke har kunnet gledet meg altfor mye over graviditeten enda. Var til ultralyd i uke 12 og alt så veldig bra ut, for bare håpe at det fortsetter slik resten av graviditeten. Lykke til alle sammen her, har lært så utrolig mye både på godt og vondt. Klem milletrille med en spire som skal se dagens lys 10 september -08
Daisy :) Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 JA jeg har akkurat flyttet inn her, å er 4+5 uker, det er jo en evighet til uke 12, men kjekt å høre at det går fremmover for andre pga da må nå jeg å komme i mål. Er nervøs fordi jeg har hatt en MA i uke 12 tidligere, så når jeg kommer etter deg inn på 2 trimester er det med lettet hjerte. Denne gangen går det bra!! Lykke til videre så snakkes vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå