Gå til innhold

Den berømte slimproppen gikk i dag...hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos jordmor i går og jeg ble strippet...er 1 uker over tiden!

Begynte å blø men det har stoppet nå...da jeg våknet i dag kom slimproppen for fullt og det var ikke til å ta feil av...

Betyr det at ting er på gang eller kan jeg gå 1 uke til?

Noen som vet?

Har time på sykehuset til tirsdagen for vurdering om å bli satt i gang men jeg vil ha født før det:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min propp gikk i går, sitter her å venter.. håper det skjer noe snart nå..

Skrevet

Min slimpropp gikk også idag... og det betyr ikke at noe behøver å skje ennå, klart det nærmer seg, men man kan fortsatt gå uker etter at slimproppen er ute.. Var hos jordmor idag, og hun sa dette (jeg er i uke 39+5) Men siden du allerede er 1 uke over tiden, vil jeg tro noe bør skje snart.

Skrevet

Trøste dere litt jeg da. Da jeg fikk førstemann gikk slimproppen kl halv 3 om natten (skjønnte det i ettertid at det var den), hadde aldri hørt om den før jeg og da den rant ut av meg så trodde jeg det var vannet pluss at jeg også hadde vonde kynnere. KOm inn på føden og fikk beskjed om at vannet ikke hadde gått og det kom til å ta 2-3 dager før babyen kom til å komme. Riene begynnte et par timer senere, og 5 timer etter riene begynnte var ungen ute. Så kanskje babyen deres snart kommer. Min må nok vente en stund til før han kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...