celodi Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Kan noen av dere trøste meg og si at ikke alle i fam.fikk det?Bare en unge f.eks... Åhhh,så lei av sykdom nå altså!!! Jenta mi på 5 er jo syk,inn og ut av sykehuset..skal inn igejn over helga nå,,, Gutten min har fått virus på luftveiene og hoster som bare det... Så spydde jenta mi for noen timer siden nå,og jeg er livredd for at vi alle skal få det:( Hoff!!!!! Håper hun bare reagert på hostesafta hun har fått..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Sist jr hadde det, fikk ikke vi voksne det av noen særlig grad. Jr spydde ei hel natt, og fikk løs mage etter det. Jeg fikk litt mageknip noen dager - sambo ble litt løs i magen. Ingentin utover det. Takk og lov ! Håper dere slipper unna da.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Beklager, men her fikk vi det alle 5 i tur og orden. Min tur til sist trass i at jeg desinfiserte hendene hele tiden.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Her fikk bare gutta det, vi jentene slapp unna. Krysser fingrene for at det bare er hostesaften.
celodi Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 hoff!!! Håper vi er heldig og slipper ja!!!! Og spy er det verste jeg vet altså!!! Tar heller 17 innfluensaer på rad=)
Lekamøia Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Her kan jeg trøste. Forrige gangen lille vennen fikk det, fikk han og pappan det, ikke jeg. Siste gangen han hadde det var det bare han som fikk de, ikke jeg og pappan Trøstet nå?
ScaryMama Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Vi har hatt det 2 ganger i vinter. Nikolai blir litt dårlig, jeg blir fryktelig dårlig, og pappaen er helt fin.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Her var det bare minstemann som hadde det, men akkurat da var storebroren bortreist og kom hjem når minsten var blitt frisk. Jeg passet skikkelig på å ikke smake på maten til mini, som jeg pleier å gjøre og se om den er varm, også vasket jeg meg på henda ofte.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 He, he... skjønner deg godt!!! Vel for 4 uker siden fikk lillebror omgangssjuka en torsdag, storebror lørsdag og natt til søndag jeg og gubben (takk gode gud for to doer og bøtter i hopetall) Denne var over på under et døgn, men var veldig vond! Kjempe magevondt og greier. Så torsdag for en uke siden begynte storebror med noe som skulle vare mye lenger, ikke den magevondten, men feber og diaré, alt i alt varte det med han i 5 dager. Lillebror har holdt på helt til i dag, mens jeg og gubben ikke har fått noen ting denne gang!!!! Lykke lykke til =))
celodi Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 ja,det trøster at flere ikke har blitt smittet av barna=) Kjenner at jeg er litt uggen i magen nå...åå,er så redd for å få det=)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde en skikkellig runde med omgangssyken i november, hvor jeg spøy og dreit en uke og var veldig dårlig. Mannen min eller datteren min som da var 13 mnd ble ikke dårlige. Var bare meg! Men andre familemedlemmer fikk det da (fetteren, niesen, nevøen og svigerinnen min).
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Kun snuppa som har hatt det her. God håndhygiene er ikke dumt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå