Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 heihei jenter. planlegger å reise bort 4-5 dager når det er fri i påsken. til en storby i europa hadde jeg tenkt.. noen tips til hvor det kan være fint å reise i midten av mars? og hvordan er disse landene med åpningstider i påsken, hvilke land har stengt pga. helligdag osv.. takk for masse hjelp
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Vet ikke hvordan det ligger an med åpningstider i påsken, men har hørt at Roma skal være helt fantastisk Har veldig lyst til å reise dit selv, men har dessverre ikke fått muligheten enda. Selv skal jeg til Svalbard i påsken *yay*
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 takk for tipset.. har hørt det skal være ganske fint der selv.. bare synd flybilettene er så dyre.. flere tips?
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Barcelona kan jo være en ide Varmt og godt, åpningstider i påsken vet jeg nok ikke noe om..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 ja titter litt på barcelona, men flybilettene koster jo lit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå