Gå til innhold

voksipose i sportsvogn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere egentlig på barna i sportsvogna? må jeg klippe hull i voksiposen for å bruke den? hvis ikke de sitter med seler ramler vel barna ut eller? iallefall når det ikke er sportsvogn med bøyle foran.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bøyle og voksi pose på en Oth vogn. Fungerer fint. Men voksi posen kan vel også sprettes opp i fedige sømmer bakpå tror jeg.

Skrevet

har TFK vogn, men har ikke tatt ibruk sportsdelen enda for skjønner ikke helt hva jeg skal bruke i vogna. mulig det er med bøyle på vår vogn også. får håpe det bli sommer snart så jeg slipper noe form for vognpose oppi...

Skrevet

Vi har voksiposen i sportsvogndelen og spratt opp til seler der det er egne sømmer for det. Den er lagt opp til sprett for 5 punkt sele og ikke noe problem å snitte i de sømmene. Posen må jo brukes når man først har kjøpt den mener jeg..

Skrevet

vi har kun lånt voksiposen, så da blir det nok ikke klippet hull i den.. noen som kan anbefale andre poser/bekledning som egner seg i sportsvogn?

Skrevet

Vi bruker sportsvogn, med bøyle da vel og merke. Voksipose uten huller. Sitter veldig godt, og ingen fare for å ramle ut.. Enda ;)

Skrevet

vi får muligens prøve med løs pose vi også hvis det er bøyle på TFK'n da. lillemor er 8mnd, og bagen begynner å bli litt i det minste laget...

Skrevet

Voksipose ja. Men istede for å ta hull på voksien, så bruker vi slike gåseler og trer igjennom hullene som er på siden av voksien, og fester i vogna.

Skrevet

Vi gjør samma som Silje og Isack :)

Skrevet

gåseler?? hva er det, og hvor kan man kjøpe dette?

Skrevet

Eg sydde en av to gamle ulltepper. Som en voksipose, men med plass til selene ut.

Kjempefin og praktisk.

Skrevet

Vi har voksi i en OTH, men ungen har aldri "ramlet" ut, hehe...de sitter ganske godt fast inni en voksipose da. Har ikke giddet å skjære hull til selene, og har ikke savnet det.

Skrevet

kjøp seler til å ha i vognen, da slipper du å ødlegge evt voksiposen, vi har det og det er like bra det som selene i vognen...

Skrevet

Hehe..er vel ikke bare faren for å ramle ut som gjør at vi har seler hvertfall :D

I dag fikk TL en sjanse til å sitte uten , men den ble fort inndratt igjen,da hun klatra ut av vogna og var i full fart mot smågodthylla! lille rampen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...