Gå til innhold

er alle dere med på dib treff ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler at jeg ikke får tiden til og strekke til jeg, og selvfølgelig kommer da denne dårlige samvittigheten. Men blir dyrt og gå på kaffè en gang i uka selv om det er koselig og sosialt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg går ikke. de har ikke slikt her. men har venniner eg går tur med. som har barn da.

ja mener det er dyrt å gå på kafe en gang i uka.. hva med å lage et hjemme?

Skrevet

jeg er med på disse treffene og syns det er bare kjempe koselig. Vi har vært samme gjengen på bim treff så alle kjenner hverandre, men har kommet ogaå nye til som er jo bare gøy og blir kjennt med flere.

vi treffes hvert andre uke.

Skrevet

Har vært med på to (av tre) og det har vært veldig koselig...har ikke kostet meg annet enn parkering og bensin - har ikke kjøpt noe mat/drikke, jeg;o)

Skrevet

Har vært med på mange treff, vi er en gjeng som har holdt sammen fra Bim tiden. Veldig koselig:0) Har dukket opp noen nye etterhvert da, men det er har bare koselig:0)

Først møttes vi på cafe, men nå er vi like gjerne på hjemmebesøk.

Annbefaler å gå på treff:0)

Skrevet

Jeg går gjerne på kafè, men med mine egne venninner. Har ikke behov for å bli kjent med flere, har knapt nok tid til de vennene jeg har ;-)

Skrevet

har nok med barselgruppa, men det hadde sikkert vært hyggelig å være med på et treff, ja!

Skrevet

Har vært på ett men synes ikke det var noe særlig.. Hadde liksom ikke noe til felles med de andre uten om barna da... ble litt "tungt".. så kommer ikke til å gå igjen.

Skrevet

Vi drar på dib treff en gang i onsdag men vi bytter på å ha det hjem til hverandre så det koster kun den ene gangen jeg har det hjem til meg.... men det koster ikke mye... lager ei kake eller to, eller litt kjekse og ost.

Det er kjempekoselig for oss som ikke har mange venner med barn. Godt å ha andre med barn på samme alder for å spør spørsmål og skryt sammens med (venner uten barn kan bli litt lei av babysnakk hele tida...hehe)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...