ops-We-did-it-again. Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er i uke 34 og gidder ingenting. Jobber 50 % pga. mye kynnere og tung jobb. har et barn fra før og tenkte det slik at når mamma fekk bedre tid så skulle vi gjøre mye gøy sammen, leke, bake osv. men jeg orker jo ingen ting....føler meg litt håpløs her. Har begynt å vaske litt baby klær da, men resten bare skyver jeg fra meg.....phu! Er det flere der ute med manglende energi og bare er giddalaus?
Drangelina Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 signerer her.. har blitt flink til å finne på ting med Lillegull som krever minst mulig av meg. I dag har jeg ligget på gulvet og vært med å bygge togbane : ). I går bakte vi boller. Koster ikke så mye energi, gøy for barna, og så har man noe på lur i fryseren til man får huset fullt av folk etter føselen. 4 dager til termin nå, jeg gleder meg til å ikke være så trøtt og full av vondter overalt..
snart mor til 3 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 uke 24 her,men har vært slik i flere måneder nå... kan telle på en hånd antall dager hvor jeg har vært opplagt og hadd energi til å gjøre noe.. så her står huset på hodet siden jeg har mer eller mindre vært senga/sofaliggende siden uke 6....
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Er i uke 9,og gidd knapt ingenting.slitn og kvalm.gjør eg noe,blir eg svett og svimmel. Tungt me unga,og spes husarbeid.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er også i uke 24, og kjenner meg helt tappet hele tiden. Jobber 60% nå, og har to barn. Og jeg henger egentlig bare såvidt med på jobb, og har ikke energi til noe hjemme, lørdagene er jeg helt ødelagt og sover mye og har sinnsykt lett for å ty til tårene. Med begge de to andre så har jeg hatt bra med energi på denne tiden av svangerskapet, så syns det er litt kjedelig at jeg er slik nå. Håper jeg slipper å ha like lite energi resten av svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå