dårlig ånde Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 min kjære lille sønn er vill etter nestle sin "grønnsaker med kalkun 6mnd" og bare denne... han ser ut til å elske tomater og løk og selleri og det som verre er for den lille magen hans som bare inntil for noen måneder siden ikke tålte melk en gang.. men, jeg har skrupler med å støtte nestle, så jeg lurer på om det er noen som har noen oppskrifter? hvor lenge grønnsaker skal koke og sånn, jeg tør ikke helt å slenge sammen noen løk og tomater og gulerøtter, i frykt for at det skal være underkokt e. l. og han skal lage leven fordi han får vondt i magen...
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Her er en link som jeg fikk en gang:) http://www.dinbaby.com/forum/thread/8556790
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Du koker det til det er mørt og så moser du det i stavmikseren. Bedre at det er for mye kokt enn for lite. Ellers er barnemat.com en bra side. Igår laga jeg to liter med blomkål, potet og gulrotmos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå