Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Datteren min på 4 år kom inn å fortalte om at hun og nabogutten hadde funnet noe de trodd var edderkopp egg...ha haha..Hun sa de var veldig små og med masse pus på..ser ut som små nøtter med pels sa hun..hahaha.Jeg måtte le da jeg spurte om de hang på greiner..Ja svarte hun..hahaha..det var nok "gåsunger" de hadde funnet ja..hehe hun smilte godt når jeg sa det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå