Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 er det ikke søknadsfrist om 2 dager? 1 mars? eller tenker du for våren? da har jeg ingen anelse!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 nei, søknadsfristen var 1.februar, svar skulle sendes ut i disse dager
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Har du søkt for våren eller fra august av? Her i trondheim er søknadsfristen 1 mars... for opptaket til august. tenkte det gjaldt for hele landet:) Beklager!! Har desverre ingen anelse da!!
trulletrollemor Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Vi har ikke fått svar... var veldig spent da jeg hentet posten. Men ikke noe brev fra kommunen. Kommer kanskje i morgen da, posten har jo slitt litt i det siste her i Stavanger.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke fått svar jeg heller. Like spennende som å søke om studieplass, dette her... :-P Søknadsfristen var 1. februar ja!
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fekk brev i går. Har fått plass:-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 me kan vist bare venta på b.hg plass. så me har funnet en dagmamma te gutten vår. utrolig irriterende
MathildeC Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Har to venninner som fikk brev for to dager siden, mens jeg ikke har fått svar ennå. Lurer på hva det betyr... Begge to fikk plasser de ikke var fornøyd med, f.eks en som bor på Tjensvoll og fikk plass på Hundvåg... Siden de søkte før meg begge to så har jeg veeeeldig bange anelser...
Miamaria Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Jeg ringte til Stavanger kommune for å høre i går. Det var ikke oppløftende. Hun dama jeg snakka med sa at jeg bare ikke måtte forvente meg å få barnehageplass for lille tulla. Hun sa at det var måte på hvor mange små de kunne gå å bære på i barnehagene... Frekkas. De skal jo liksom ha full barnehagedekning. Håper bare at hun hadde stått opp på feil fot!!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 da ser jeg på det som et dårlig tegn at vi ikke har fått svar enda....!fillern åg!avslag kommer vel imorgen...!svarfristen er jo på onsdag, så bør jo kåmme
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fekk som sagt svar i går, fekk 1 valget til og med:-)
amstel Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 jeg har fått svar, og har fått plass i kvernevik, bor på forus... har lite erfaring med barnehageopptak, ønsker jo selvfølgelig plass nærmere der jeg bor, bør jeg takke ja for å være sikker på å få plass?? vil ikke være kresen og er utrolig glad for å ha fått plass.. søkte jul-2007. tulla er født i mai-2007.
MathildeC Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Jeg søkte 9. august, og jenta mi har ikke fått plass. Blankt avslag. Har dere ikke fått brev ennå er det sannsynlgivis avslag, for avslagene ble sendt med b-post.. Så hva gjør vi nå...?
4blir5 Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Vi søkte i desember og har fått tilbud om 2. valget på lista!
MathildeC Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Hvor gammel er barnet ditt Lille_Tille? De sier de går på søknadsdato men begynner å lure..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 Jøss, så heldig du er! hvilken bydel bor du i? Har ikke fått plass, bor i Eiganes-Våland.
4blir5 Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 Lillegutt er 4 mnd neste uke. Bor på madla.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 har hatt dårlig følelse hele tiden med den barnehagen.....avslaget kommer vel idag...!har utrolig mye å si hvor i kommunen en bor! er liksom uaktuelt å kjøre å levere på hundvåg når jeg bor på hinna....tar jo sikkert en time hver vei i rushtiden det, mye pga bybruen...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #20 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ingen tiltro til Stavanger kommune og barnehageplass. Vet dere hvordan de gjør det? De har ingen datasystemer og ingen kontroll. De setter seg i en aula og har 3000 søknedspapirer liggende. Så plotter de in et barn der og et barn der. Det er helt sant! Annsenitet skal telle først (alltså hvem som søkte først) og søskenprioritering teller nr 2. Gutten vår fikk ikke plats. Vi søkte plass da han var 4 uker gammel og storebroren hans går i barnehagen. Da jeg spurte hvorfor han ikke hadde fått plass sier bestyreren...upps, ja, han har vi ikke tenkt på. Hallo!!! Jeg spurte ham på tirsdag og fikk beskjed om at gutten vår ikke hadde fått plass men at han skulle "fikse"det. Jaha, så hvis man maser og er resurssterke da får man plass. Akkurat sånn var det med storebroren også. Han fikk ikke plass for 3 år siden men etter et par telefonsamtaler så ordnet det seg visst. Jeg syns det er rare greier alltså. Så hvis noen har tid og ork så kan kanskje media kontaktes sånn at de kan grave litt i hvordan dette gjøres. For rettferdig er det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå