Gå til innhold

Risiko med sex???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå den siste uka har jeg hatt rett og slett menslignende knip hver kveld som tar seg opp også slipper etterhvert.

Istad skjedde dette igjen kommer bare en gang men istad var det så vondt at tårene kom i øya og jeg måtte opp og gå før det ga seg,har ikke kommet igjen el noe..

Men blir litt redd for og ha sex siden det kan framkalle modning,er akkurat i uke 33 idag.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på.får skikkelig menssmerter når vi har sex og timesvis etterpå. er 37+6 i dag

Skrevet

Til HI.. Hvis du har skikkelig vondt, ville jeg ringt føden og spurt.. Kjedelig om du skulle kommet i fødsel nå.. Men mest sannsynlig er det helt harmløse kynnere=) Og da skal ikke sex skade.. Spermen gjør deg mer moden, men setter ikke igang noe som kroppen ikke er klar for.. Så generelt sett er ikke sex farlig, men hvis fødselen er igang, er det jo ikke sikkert det er så lurt.. Så ring føden du.. =)

Til anonym.. Kan jo være att du er så heldig att fødselen er igang, ellers så er det vell mest sannsynligvis bare kynnere/modningrier.. Gått sånn i flere uker nå selv.. Og nå er jeg på overtid.. Hatt masse sex, men har ikke fått noe baby av den grunn.. Sex hjelper veldig på modningsprossessen da, så bare kos deg!=) Babyen din er jo klar til å komme ut den!=)

Skrevet

Takk:)

Synes det er litt dumt og ringe for kun ett tak hver kveld men ringer nok legen imorra for og være sikker:)

Men da regner jeg med at det bare er å kjøre på ikveld hvis vi har lyst;)

Er jo ikke noe i veien med babyen for han sparker og presser på han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...