Gå til innhold

Setter legen/jordmoren din opp time til deg etter termindato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor for 2 uker siden, hun skulle til å sette opp en time til meg 2 dager etter ul termin, men fant ut at hun heller skulle sette opp time til meg 2 dager før termin.

Skal til legen i morgen, kommer han da til å sette opp time til meg etter terminen? Trodde sykehuset skulle overta etter termin jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.. siste gang jeg skal er også 2 dager før termin. Etter det er det kontroll på sykehuset... Litt irriterende, for sykehuset er litt over 1 time unna...

Skrevet

Jeg er bare blitt satt vanlig opp hos lege og jm en uke etter termin, aldri snakk om at jeg skal inn til sykehuset til kontroll.

Skrevet

ved sykehuset i tromsø skal man inn til kontroll 12 dager etter ul-termin.Max14dager på overtid blir man satt i gang.

Skrevet

Jeg har ikke blitt satt opp på time etter ul- termin, men tre dager før termin. jm sa ved siste kontroll at jeg skulle til kontroll på sykehuset to dager etterpå dersom jeg ikke hadde fødd til termin. Tror alle kontroller skal foregå på sykehus når man går på overtid

Skrevet

Jeg fikk satt opp time hos legen 1 uke etter termin sist. Det var vist ingen kontroll på sykehuset før etter 14 dager. Men jeg fikk ungen 5 dager etter ul termin.

Skrevet

Jeg har fått legetime til termin og uka etter. Ikke vært snakk om sykehus før etter 14 dager. Men heldigvis har jeg ikke fått bruk for overtidstimene mine da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...