Gå til innhold

tenk selv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så matt av alle de som spør om alt mulig teit her inne!!! kan dere ikke tenke selv? skremmende hvor korttenkte noen er.... bruk google og finn ut av noen ting selv da vel!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo dette nettopp et nettsted for oss gravide som kansje lurer på noe og kan få råd og tips fra mødre som allerede har født opptil flere ganger.. google kan du gjøre selv, svarer gjerne på spørsmål selvom jeg ikke stiller så mange selv, da jeg kan lese meg til det meste her inne. Takk alle hyggelige damer, mødre og jenter som svarer positivt og ikke hakker og pirker på folk.

Skrevet

selvfølgelig er det fint å få råd ol, men det må da være måte på! det virker noen ganger som om det ikke er et snev av refleksjon bak spm. og det er veldig rart. hva skal disse kvinnene gjøre når barnet kommer? kommer de til å ha tid til å spørre alle og enhver om ditt og datt til enhver tid da? tvilsomt. kanskje man burde trene seg litt i å ta egne beslutninger....

bruk da det vaskemiddelet du ønsker, eller finn ut av hvilket som har de egenskapene du er ute etter gjennom forum som kan gi et mere riktig svar enn alle synserne her inne. det er jo virkelig mange som kommer med råd ol som har litt feil oppfattelse av testresultater ol. mye tryggere å gå til kilden av kunnskapen.

og vask da barnetøyet når du vil og når det føles riktig, re opp sengen til barnet av de samme grunnene og spør fagpersonel når du er usikker eller redd for noe!!

hvorfor skal så mange kvinner være så redde for å bry folk! (da mener jeg spesifikt jm\lege\føden) hvis du blør så ring da!! ikke vent på hva noen sier her!!! kom da heller inn i ettertid og del erfaring og få andres opplevelser og råd, men IKKE vent med å oppsøke trygge kilder!!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...