Trulte76 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Skal 2. april...leeenge til men greit å ha en dato.grur/gleder meg allerede hehe MEN står hva undersøkelsen inneholder hva de ser etter osv..så står det i parantes..vi ser ikke etter kjønnet. Men de gjør vel det visst vi spør vel? MEn at de ikke ser etter det visst vi ikke spør..håper det er det de mente med det..
Cathrine 85ogEmil Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Tror nok de vil lete litt for å se hva kjønn det er...ellers e de VELDIG vanskelig....det er jo halve gøyen det,å få vite skjønnet:) men tror nok at om du spør fint så ser de etter kjønnet...
Trulte76 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 med nr 1 ville jeg ikke vite, men med nr 2 ville jeg vite..men da prøvde hun å se, men jenta ville så klart ikke vise hva hun var hehe Var på senere UL da pga svangerskapdiabetes og var på vekstkontroll..var med lege på GYN da..men de ville ikke si hva de trudde det var engang de pga de var usikre..men så fikk jeg komme enda engang opp på UL rommet med JM og da så hun det ble ei jente..1-2 mnd før fødselen hehe.. Så har ikke opplevd det før da de ikke ville ha sett etter da.. Men nå er det 6 år siden sist også da.. Jeg skal iallefall spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå