*Drømmer Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 .. hvor tidlig man kan kjenne at det er noe på gang!? Er syklusen min sånn någenlunde denne mnd, hadde jeg el på mandag, og kjenner allerede det stikker nede i magen.. Hmm, kan det være tegn??
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 det sies at du kan kjenne stikking nederst i magen når egget fester seg. Dette kan visstnok være smertefullt for noen, mens andre merker det ikke. Egget bruker vel mellom 1-4 dager på dette, leste jeg, og da er det jo mulig å kjenne noe så tidlig da Mener ikke å gi deg falske forhåpninger, men håper selvfølgelig at du er gravid
kaffeplante Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 for 2 ppèr siden hadde jeg mensmurringer/stikkinger i magen hver dag fra el til mens.....var såååå sikker på at det hadde klaffet den månden for det hadde jeg aldri opplevd før.....men altså mensen kom....
*Drømmer Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Tror ikke det klaffer denne mnd heller.. Men vi prøver jo egentlig ikke.. hehe.. Vil ha barn tidlig på året.. Men blir vi gravide før april/mai, så blir vi superhappy
Nagilimia Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jo man kan planlegge slik Her inne får man inntrykk av at det er sååååååååå super vanskelig å bli gravid, men noen går det faktisk lett for, ganske mange faktisk!!!!!!!!! (dvs fra 1-6pp) og ettervært hvis det blir vanskelig så trenger man ikke ta hensyn. Always lock at the bright side of life kind of thinking og hun skriver jo at de er forberedt på at hvis det skjer før, så skjer det!! Personlig tenkte jeg sånn før, men tenker annerledes nå og prøver hele tiden, men synes fortsatt ikke at det er dumt å prøve å planlegge, hvis man vil det. Jeg har desverre hatt stikkinger uten å være gravid..., men håper det beste for deg da (eller det nest beste) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå