bullebull&gullegull Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 De siste dagene har jeg vært dø-trøtt fra 6-7 på kvelden. jeg har kapitulert og lagt meg klokka 8 og sovnet på et blunk. Samboeren min må hale meg opp av senga klokka 8. Dvs jeg har sovet 12 timer hver natt. Regnet med jeg kanskje hadde litt lite søvn tidligere men nå er jeg absolutt like trøtt igjen. Hadde det vært opp til meg hadde jeg gått og lagt meg nå. Det er sååå deilig å sove da! hihi. Men er jo ikke akkurat spesielt sosial om dagen... *sove sove soooove *
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Uff ja, jeg føler meg helt ubrukelig. Slet med søvnen før jeg... Nå legger jeg med ofte etter jobb, sover 2-3 timer, står opp i 19-tiden og er like trøtt i 22-23-tiden. Sove er deilig...mmm!! Hehe
Trulte76 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg også er utrolig trøtt for tiden.. Jobber bare halve dager ogs for jeg er 50% sykmeldt..så jeg må alltid legge meg i et-to tiden hehe. En dag la jeg meg ikke før ho var 6 på kvelden..og stod opp igjenn kl ti!! Samboer vekte meg ikke engang han..han har funnet ut hvor trøtt jeg er og hvor mye søvn jeg har, så han lar meg bare sove han haha.. Er jo lov å vekke meg da hehe Som regel så sover jeg tidligere på dagen og sover 2-3 timer..er helt skutt..kunne ha sovet døgent rundt. Idag har jeg ikke sovet.. Vært på kontakt møte på skolen..men kjenner nå at jeg er såå sigen og trøtt..får vel bare holde ut og heller legge meg tidlig..så jeg ikke sover langt på kveld igjenn Jeg er mere trøtt nå enn jeg var i 1. trimester..
Anitahar2barn Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg var kjempetrøtt på førsten, også var det en periode hvor jeg hadde normal energi, men nå er jeg trøtt igjen. Sovner ni på kvelden og er egentlig trøtt hele dagen. Er i uke 27 nå. Er det vanlig å bli trøtt igjen i uke 26? Husker ikke det fra forrige gang. Det er så kjedelig å være trøtt og lat.
2SmåTroll Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Er det ikke ille? Føler selv at jeg har null liv for tiden. Det er jobbing, litt husarbeid og så er det jo tulla som trenger oppmerksomhet. Legger meg rundt ni tida og sover til syv.. og så må jeg sove noen timer på dagen for og ha ork til kvelden. Har så lyst til og finne på noe med tulla mi, men har jo ikke noe ork Og jeg er 50 % sykemeldt nå.. men er helt skutt forde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå