Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Eller iallefall ønsker å bli mødre. Det er helt sinnsykt hvor skremmende dere er. Så et innlegg tidligere om hvor sinnsykt det var da Amin ble presset ut av Farmen. Dere syntes det var SÅ lusen oppførsel av disse kvinnelige deltakerne i farmen, at det rett og slett var til å spy av. Likevel sitter dere og gjør omtrent det samme. Dere er akkurat lik disse damene. Det er SKREMMENDE! Dere sitter og rakker ned på den ene etter den andre, tåler ikke motsigelser, og har skutt fullt løst på en viss person her inne den siste uken. Tenk dere skal oppfostre små barn, lære dem om menneskeverdier, normal oppførsel og folkeskikk, osv...TENK DERE OM!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ser ikke på farmen,ser faktisk ikke på tv.Er nerd som sitter å ser anime på datan.....Kanskje for at jeg ikke har kanaler...?kan ha noe med saken å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 innlegget var vel ikke rettet til deg da:o)
Smånetta 14.mai Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hvem er det blitt skutt løs på her inne de siste ukene? Det kan jo være oppklarende i forhold til hvem du snakker til, HI. Ikke for å skremme deg mer enn du allerede har blitt skremt, men jeg er helt sikker på at en del her inne er mødre allerede...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det er enda mer skremmende! at de fleste allerede er mødre, og holder på slik som de gjør. Mange som er blitt skutt løs på her inne på bim, men i det siste har det vært en del tråder om ei med silikoninnlegg, osv.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Er ikke veldig aktiv på dette forumet, tar meg ikke nær av hva fullstendig fremmede damer har å si om eller til meg. Men har lagt merke til at det skal særs lite til-ofte bare et enkelt spørsmål-før hele hurven med høner hiver seg over og begynner å leke hakkeleken. Sier høner, av den grunn at oppførsla til flere av de såkalt voksne, ansvarlige mammaene her minner om hierarkiet i en hønsegård. Hvorvidt folk har silikon eller ikke, burde da være andre revnende likegyldig? Ha en fin dag, jenter, og kos dere med magene, og fei for egen dør før man tar naboens:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Er vel egentlig ikke at man tar seg nær av det,men noen er hissige og andre ELSKER å trykke på knapper.Da blir resultatet ofte innlegg som man finner her.... Kan alt om folk som elsker å kverulere,sambo er notorisk og kjent for å være håpløs å diskutere med.....Brenner du for en sak kan han finne på å sette seg på total motsatt side bare på pur f....
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Er jo en gjeng med hormontroll her inne, med tanker og følelser og ikke minst frustrasjon som de ønsker å få ut. Og da er kranglesiden den rette siden for dem. La nå disse holde på da! Er det noen som tar seg nær av ting her, så er det vel bare å bytte nick, melde seg ut eller holde seg borte fra denne siden. Ikke værre enn det. Også er det gravide her med fritidsproblemer (som meg). Sykemeldt (eller permittert som meg) og ikke har stor å finne på. Da er det moro å "krangle" litt her da vettu;-) Da går tiden fortere, hehe.. La dem holde på sier nå jeg.
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Nå ja- skal en ikke ta alle kvinner under en kam.. eller noe slikt. Kvinnene i farmen tenkte taktikk.. de vil ha alle mennene ut av farmen.. slik som de fleste reality program er... heile cluet er jo å "eliminere" motstandre. dessuten så sa jo han fyren Amin. at hvis de ønsket så kunne han reise... han la jo litt opp til det selv? synest jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå