>>>>>>m<<<<<< Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Ahhhh...så akkurat en reklame for pitapizza! Det så knall-godt ut! Det skal vi ha idag i alle fall :-D
1, 2, 3!!! Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vi skal ha lasagne, med salat og miniflutes til! Har det minste tantebarnet mitt på 2 år på besøk i dag, og mammaen og storebror kommer litt senere! =) Kose oss da ja!
hope<3<3 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hadde hjemmelaga mousaka,det var godt!=)
bullebull&gullegull Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Bu... Jeg har sitti og venta oog venta på at samboeren skulle komme hjem sånn at vi kunne spise pitabrød med biff, salat og tsatsiki.. men neida... han må jobbe overtid ( Så nå må jeg finne på noe annet å spise til middag. vet ikke hva jeg vil ha!!! Noen som har noen ensom-middag tips?
babygullz <3 vilde Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 FINNBIIIIIFF=D med potetmos, brokkoli, tytttebær og fløtesaus. Ensom; prøv fjordland:P Eller pitapizza, da tar du de pitabrødene du orker, og strør på de ingrediensene du vil ha, gjerne litt pizzasaus( bland tomatpure 60/40 med vann, ha i 1 ts oregano eller basilikum, litt sukker) biffstrimler, tomatskiver, champignon, og jarsbergost=) Eller du kan lage bakt potet til deg selv Da trenger du 1 bakepotet ca 100g kjøttdeig. mais champignon litt rød løk Revet ost rømme isbergsalat Stek kjøttdeigen i taco/fajitaskrydder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå