Knotten2 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er 36 + 2, og har 2 ganger fått beskjed om at det er en liten gutt i magen. I dag var jeg på UL igjen, men nå mente legen at det like gjerne kunne være jente og at jeg burde vente med å male rommet blått.... Noen som har erfaringer med dette? Ikke at det er så farlig om det er gutt eller jente, men lurer jo litt da.... Jaja, det er ikke lenge til vi får se med egne øyne da......
BlåklokkaVest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk beskjed om jente i uke 32, og så gutt i uke 35 :-) Såg pungen svært godt i uke 35, så denne gangen tror jeg nok at vi har funnet ut hvilket kjønn det er. Har 2 gutter fra før, så garderoben er klar :-) Hadde heldigvis bestemt meg for å ikke kjøpe inn mer enn ett sett jenteklær den gang vi fikk beskjed om jente :-)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 uuuups, eg fekk beskjed om at det heeeeeilt sikkert var jente på privat UL i veke 24. Hadde jo ikkje tenkt å handle inn så veldig masse før babyen var komt ut og eg såg det med eigne auge - men jammen har det ikkje blitt eit plagg her og eit der, og no er det ikkje veldig masse plass igjen i den vesle kommoden ;-) Håpar ikkje legen tok feil hos meg, òg.... Nibba 28+4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Vi fikk beskjed om gutt på ultralyd i uke 19,og så noe som kunne være tissemann.. men har skikkelig jente følelse og får det bare ikke til å stemme... så det blir spennende å se om UL viste feil.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hmm.. Har forstått det sånn det er lettere å se om det er gutt.. Att de tar lettere feil av jente..? Har de først sett tissefant eller pung, så er det vel rimelig sikkert det blir gutt,, Vet jeg får en liten gutt iallefall.. Har ett skikkelig klart bilde av pungen hans.. Hehe=) Fikk ikke lov av jordmor å vise det fram i konfirmasjon hans da! Hehe=)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Vi så bare noe som kunne ligne på en tiss,så ikke noe pung i det hele tatt... Kunne vel like gjerne vært en finger? ja ikke vet jeg...blir like glad uansett jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå