Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har nesten ikke sovet i natt, og gruet meg samtidig som jeg har vært spent. Fikk som tips av noen å drikke brus, eller noe av sukkerholdig drikke før ultralyden. Det gjorde jeg idag , og jeg tror jaggu det fungerte. Når vi endelig fikk se babyen , så beveget den seg som bare det. Sparket,danset og spiste på hånden sin. Hehe. Det var utrolig moro å se! Jeg var så utrolig spent på å få se kjønnet, men det gikk ikke an å få se idag. Den lille gullklumpen var veldig lur, og hadde det ene låret i veien. Tydeligvis litt sjenert.. Jaja, får vente til neste gang med å se det da. Er forresten 17 + 2 uker nå visst. Og terminen ble fremskyndet fem dager. Så istedenfor 10 august, så ble det 5 august. Jippi
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hei. så flott at din lille i magen har det bra.. kan tenke meg det er gøy å s den lille røre seg i magen.. heldig er dere.. vi skal på ultralyd 10.mars.. har også foreløpig termin 10. august, og gjør ikke meg noe om den kommer nærmere.. jeg håååper vi får se kjønnet for jg er så nyskjerrig, men så lenge babyen har det bra er vi fornøyde
Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Vi var også på ultralyd i dag Kjempeartig å sjå den vesle aktive krabaten der inne Gav jordmødrene litt utfordring i å få tatt dei ulike måla. og terminen vart satt til 4.august
togutter-08og10 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Så bra å få vite at alt er bra da. Jeg skjønner at du gjerne ville vite kjønnet. Vi var så heldige å se det.. Men men da har du jo hvertfall det spenningsmomentet når du skal føde da. (hvis du ikke tar ny ul da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå