Gå til innhold

Andre som er trøtte hele tiden her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet i hele dag etter jeg kjørte guttungen i bhg. Andre som har sånne plager her? ER frisk ellers da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp..har vært veldig trøtt å sliten den siste tiden..er i uke 36+3 nå..kansje d har noe med at man skal være uthvilt t fødsel eller noe..=)

Skrevet

Jeg er kjempetrøtt og helt orkeløs!! Kjedelig men satser på at etter knøttet er ute blir det bedre. :)

Skrevet

Har vært kjempetrøtt ca etter uke 32. Er helt avhengig av en formiddagslur, men det skal man også ha, sies det. Så det er nok sikkert en form for forberedelse til fødsel.

Skrevet

jeg er i u33, og for en uke siden gikk energinivået mitt skikkelig dukken. jeg er drittrøtt, men klarer å komme meg på trening de dagene jeg skal.. må jo da, er instruktør på dem:P haha.. men, hadde jeg ikke vært det så ville jeg nok sovet hele dagen:S og jeg har 7 uker igjen:P kan jo ikke sove i 7 uker da.... uff...

Skrevet

kanskje stille før stormen... uke 40 her og konstant trøtt..

Skrevet

Håper det skjer noe snart for deg da du som er i uke 40. Men jeg håper ikke stormen kommer hit riktig ennå da

Skrevet

Har 7 uker igjen, og ble plutselig veldig trøtt for en ukes tid siden. De dagene jeg trener, må jeg legge med nedpå etterpå. Vil soooove hele tiden;-)

Skal til legen på onsdag, og tror jeg kommer til å sykmelde meg 100% da, bare slappe av og lytte til kroppen de siste ukene..

Skrevet

JA! Jeg sover 10-12 timer i døgnet, og er allikevel helt utslått resten av dagen. Er så klar for å begynne på permisjonen nå, har bare 3 uker igjen. Jeg har kun hvilende nattevakter, så jeg skal klare å holde ut til "the bitter end" :-)

Skrevet

Jeg og.

Har vært mye plaga ifm jernmangel, men det var begynt å bli bedre.

Så plutselig den siste uka har jeg blitt heeelt gåen igjen.

Kjedelig.

Litt laber motivasjon får å fortsette i jobb,

men bare tanken på å gå hjemme hele dagen og vente i 3-4 uker ekstra....

Nei vet du hva, jeg vil jobbe litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...