Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 nå forstår jeg hvorfor du kaller deg dr.ittsekk http://www.101humor.com/html/Bilder/Diverse/humor_2060.shtml
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hehe:) Det der så jo nesten ut som en gedigen skillingsbolle;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 lenge leve paranoiaen- dyslektiske dr.ittsekk
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 du din lille anonyme, jeg synes faktisk du bør rulle inn nå . jeg tror faktisk ikke engang at JEG vet hva dysleksi er, men du gjør vel? jeg er hvertfall tøff nok til å skrive med nick her, hvorfor gjør ikke du det? redd for at Jeg skal se hva den faste ræva di har gjort i hele dag? kom tilbake når du er ferdig trent med Mer mot til å ikke skrive med nick, lille koseunge -Dette han egentlig mener seru, Annie...*lol*
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det der var ikke samme NN som på andre tråden. Jeg er her, jeg. Men flere kan jo ha samme mening??? HAHAHAHAHA....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 anonymknappen er til for å brukes dr.ittsekk, men møkka har vel nådd hodet ditt, så hjernen er vel presset ut gjennom nesen. tror ikke du er den rette til å snakke om slapp ræv. fant dette "flotte" bildet av deg, den gang du poserte på julekortene , og da var det ikke bare ræva som var slapp, ser ut som om hele skrotten din trenger en " renovering " :=> http://www.101humor.com/html/Bilder/Diverse/humor_2004.shtml festlige støvletter, hvor har du kjøpt de?????
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 du er nummer ti i køen......... min familie??????? dette var dine familiebilder, hmmmmmm........er du dement også mon tro???? fint bilde av mammaen din, den gang hun var ung og "pen" ha,ha,ha
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 snu????? var det så ille at jeg la ut de "sexy" bildene av deg???????? uffda, du får grine litt til og se om deg hjelper har et fint liv jeg, men du derimot, du må da ha et nitrist liv dr.ittsekk
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 å nei, no ble jeg lei meg:=> , har du ikke brukt noe av den dyrbare tiden din på meg dr.ittsekk buhuhu, grine,grine ha,ha,ha, lurte deg dummen. er vel snart leggetid for sånne som deg husk stor bleie i natt. slapp i stumpen og ikke minst i fiseringen:=>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå