Gå til innhold

hjelp?? :S

<3 Beibi i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg har hatt celleforandringerpå livmoren, og var å brant vekk tuppen på livmora i november, så ble jeg gravid, de er greit nok men skulle på ny celleprøve i går for å se om vi har fått vekk alt, sånn helt vanlig prøve så ultralyd etterpå.. vi får ei lita jente :)

men jeg begynte å blø litt etterpå når han var ferdig å skrape de han skulle ha, men de var ikke friskt blod.. virker mer som mørke mørke brunt svart liggnende.. prøvde å ringe til dr rune mork braut, men fikk ikke svar.. å er litt bekymret, kan de vere no galt me hu little i magen? alt så jo fint ut på ul rett etterpå, men har hatt noen smerter i går kveld og så og si hele dag, som minner om stikkninger og ømmhet.. kan noen være så snill å hjelpe meg?? har ikke vert sånn før når jeg har tatt celleprøve ingen smerter da..

takker for alle svar, fra en bekymret førstegangsfødene :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg... er som regel friskt blod som tyder på at noe er galt..

og da i større mengder..

har tatt celleprøve selv, og da kom det friskt blod etterpå, men jeg var ikke gravid på det tidspunktet.

snakk med legen om det for sikkerhetsskyld, men tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg..

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...