mamma sin kompis Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 er i uke 26, og går aktvit sykmldt pga bekkenløsning. Har med tid og stunder blitt verre. Så alt det tilrettelagte på jobb, og reduserte dager har med tid ikke hjulpet. Har kommet så langt at har dager hvor jeg har gangvansker. Skulle ringe fastlegen vist jeg ble verre, og jeg skulle få full sykmld- Men nå er han langtids sykmld, typisk!!! han forstår!! Har erfaring med mange forskjellige leger fra tidligere, og ikke alle er like samarbeidsvillige. Håper så inderlig at den legen jeg skal til har forståelse. Har en på 2 år hjemme oxo som krever sitt. Han synes det ikke er noe særlig å ha en mor som bare ligger på sofaen hele ettermiddagen, og er små sur...... Ønsk meg lykke til da jenter Gleder meg litt til imorgen å da...skal begynne på bassengtrening
hallais Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Du kjenner deg selv best og vet hva du trenger!!! Stol på det!! Når det er sagt så kjenner jeg meg godt igjen, er også aktivt sykemeldt med bekkenløsning og en liten en hjemme.. Tærer på krefter og humør... Jeg skal nok be om full sykemelding snart jeg også... Er ikke noe vits i å være helt utslitt til fødselen heller... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå